Wat ik geleerd heb van mijn liefde

mei 20, 2022 0 Door wpadmin

Bruin Stalen Letter B Wanddecor

Mijn liefde voor voeding begon toen ik jong was; ik vertelde altijd over mijn lievelingseten. Als je de meeste mensen vraagt wat ik het liefst eet, zal ik bijna altijd dierlijk voedsel zeggen. Ik zal bijvoorbeeld 95% kaas zeggen. Maar, ik heb als kind nooit veel gedaan van het soort voedsel dat ik nu lekker vind.

Toen ik mijn voorkeuren analyseerde en in detail beschreef, kan ik me er één herinneren die het tegenovergestelde is van wat ik als mijn favoriet bestempelde. Dit is waar voedsel uit zou moeten bestaan. Toen ik me realiseerde dat ik een onofficieel dieetprogramma heb, voelde ik me plotseling opgewonden en speciaal. Sindsdien ben ik ook van voedsel gaan veranderen, en ik heb nu eetgewoonten die mij meer voldoening en genot schenken.

Daarom ben ik erin geslaagd om trouw te blijven aan mijn eigen waarden, terwijl ik mijn eigen strenge voedingsprogramma's ontwikkelde. Daarom vind ik het zo leuk om voedingscoach in Zeeland te zijn. Ik zal ervoor zorgen dat mijn klanten begrijpen wat ze moeten eten. U en ik als ondernemers zijn degenen die in het middelpunt staan van hoe dingen worden verzorgd in mijn voedingsprogramma; een kritische positie.

Ik sta bekend om het maken van mijn eigen zeer eenvoudige recepten, maar ik kies zelf welke van mijn klanten ze kopen. Dat is simpel; ik ben degene die de controle heeft. Zou u niet net zoveel controle willen hebben in uw situatie? Als dat aantrekkelijk klinkt, ja, dat zou ik denken, nietwaar?

Ik heb mijn beweegredenen in zaken opnieuw gedefinieerd. Ik ben trots op mij en mijn expertise, en ik ben trots op mijn patiënten: Ik ben trots op mezelf. Ik ben opgewonden en vereerd om mijn cliënten te helpen met hun voeding. Kijk eens hoe ik mijn zaken aanpak en hoe ik zo verantwoordelijk voor hen ben:

Ik creëerde mijn eigen blog, en een sociale media aanwezigheid om mijn diensten te verspreiden. Mijn aanwezigheid op sociale media is een ongelooflijk hulpmiddel voor mij geweest om mijn diensten te promoten en te verkopen. Ik vertel NOOIT iemand dat ik mijn blog heb gemaakt; ik laat het mijn klanten weten, zodat ze kunnen zien wat ik plaats. Ik heb gemerkt dat ik verschillende diensten gebruik om de cliënten te krijgen met wie ik zelf wil werken.

Als ik het niet zou doen, zouden de meeste van mijn klanten waarschijnlijk geen idee hebben dat ik zulke technieken, manieren of strategieën gebruik om een winstgevend bedrijf te creëren. Denk hier eens over na. Hoeveel rondes van koude pitching van uw producten en diensten moet u doorlopen voordat iemand bereid is om contact met u op te nemen? Sommigen van u verkopen goederen of diensten die uiterst belangrijk zijn voor het algemeen belang. Lijkt uw marketing op die van mij? Alle klanten zijn niet altijd in de positie dat ze zich moeten verantwoorden voor een borgtochtcommissie, ze zullen zich eerder op hun gemak voelen om te bellen en contact met u op te nemen. Maar er zijn er die veel helend werk doen voor mensen of bedrijven die niet in staat zijn een manier te vinden om aandacht te genereren vanuit een regulier marketinginstrument.

Ik maak mijn marketingplan wel aantrekkelijk voor mijn cliënten, anders zou ik geen ruimte kunnen krijgen in mijn vereniging en media. Hetzelfde geldt voor mijn marketingmethoden. Kijk eens naar wat uw huidige marketingplan is, bevat het iets dat anders is dan deze drie verschillende methoden? Heeft u nee geantwoord? Dan is wat je marketing is zo'n verspilling van tijd en geld. Kijk eens naar hoe u uw huidige marketing doet. Haalt u het meeste uit elke marketingmethode? Heb je ja geantwoord?

Ik ben heel duidelijk over mijn voedingsbehoeften en ik ben duidelijk over waar ik naar toe wil. Ik werk met mijn cliënten samen om er zeker van te zijn dat ze geen sluiproutes nemen naar hun doelen. Ik adviseer vaak shakes, proteïnesupplementen en maaltijden in verpakte voedingsmiddelen. Ik heb een groeimarketingplan, en ik laat niets van waarde liggen waarvan ik denk dat mijn klanten het leuk zullen vinden. Ik heb veel geleerd over het belang van het uitdragen van mijn boodschap en het werd gemakkelijk.

Fortune 500 bedrijven kunnen zeer vergevingsgezind zijn als hun teamleden geen les leren over Internet Marketing: en ze kunnen er zeker voor kiezen om te veranderen als ze een voorbeeld zijn. Het zou ook veel gemakkelijker zijn als ik niet ook mijn tijd verspil aan worstelende lokale bedrijven. Zij kunnen zeker hulp nodig hebben, maar ik heb gelukkig meer tijd, maar ik vraag hen om zich aan te passen. In wezen neem ik graag de tips en hulpmiddelen in me op die ik nodig acht om vooruit te komen en bied ik anderen ook aan wat ik heb geleerd. Ik geloof dat ik een steun ben voor anderen in mijn sector. Onze doelen bereiken is onze beste strategie voor succes en dat is wat ik probeer om anderen te helpen bereiken.