Het belang van een coach

 

effecten op de kwaliteit van het onderwijs

In deze moderne tijd wordt onderwijs vaak buiten het klaslokaal gegeven. Tegenwoordig zijn er zoveel niveaus van scholing op school dat dit erg moeilijk kan zijn. Jongerencoaches spelen een gewaardeerde rol bij de opvoeding van jongeren en bij het ontwikkelen van hun sociale vaardigheden in het leven. Door coaching begrijpt een jongerencoach hoe mensen leren, hoe lang ze erover doen om een ideologie aan te leren, hoe we worden geschoold en over het opbouwen van zelfrespect.

Er zijn verschillen tussen mentoring, coaching in eenvoudige termen

Een coach kan een mentor zijn, maar een coach is geen mentor. Een mentor is iemand die je begrijpt als een zoon of een vader. Een coach werkt voor jou, tegenover jezelf. Dit proces van samenwerken met de jongere stelt de coach in staat te begrijpen hoe de jongere zich ontwikkelt en hoe de relatie tussen de coach en de jongere zou kunnen blijven bestaan.

Lunchen op de beurs en geautomatiseerd coachen zijn goede voorbeelden van programma’s die de jongeren zouden kunnen proberen.

Vervolgens moet rekening worden gehouden met wat er met de jongere gebeurt en deJeugdige probeert te sturen op wat de jongerencoach begrijpt dat hij of zij wil bereiken. In de loop van de zomer werkt de coach nauw samen met de jongere en zijn familie. Ze ontwikkelen een begrip van de fysieke en emotioneleSituatie. Dit is een ronde balsessie die de jongere dwingt na te denken en te reageren. Tijdens de zomer wordt de jongere vertrouwd gemaakt met de instrumenten van het kamp, aan de kampdiscipline moet worden gewerkt door middel van groepsgesprekken. Zodra de jongere de situatie begrijpt, wordt duidelijk hoe hij zijn doel kan bereiken.

De directeur van de jeugdafdeling wil graag de gelegenheid krijgen om samen met de jongere de vorderingen te bekijken. Het is altijd nuttig om de toestand van de jongere onder ogen te zien en te bespreken of hij de goede kant op gaat.

Een getalenteerde jongere kan in de zomer veel verliezen door te spijbelen!

Iedereen doet zijn uiterste best om de jongere aan de opleiding te laten deelnemen en aan het gestelde doel te laten beginnen. Deze veronderstelling is gedeeltelijk waar omdat de motivatie en de concentratie zeer laag zijn. Tijdens de zomer van de aanval wordt het vermogen om met de fouten van het succes om te gaan zeer bemoeilijkt. Dit leidt op zijn beurt tot de inhoud (“volgzaamheid, gebrek aan concentratie op het werk en de eindresultaten”). Dit is het punt waarop wij het programma introduceren om de jongere te helpen inzien dat motivatie en concentratie normaal gesproken niet vanzelf gaan en dat de motiverende hulpmiddelen moeten worden gebruikt om te helpen.

 

Lees meer…

 

Training Counseling Amstelveen

 

 

Leave a Reply