Hoe kan ik een aardige dame zijn?

 

 

 

Wie weet of ik gelijk had over het zijn van een aardige dame? Misschien kreeg ik meer van wat ik verdiende in relaties.

Wat zijn de redenen. Waarom voel ik me niet beter, gelukkiger of gezonder? Wat doe ik verkeerd? Hoe kan ik mijn leven beteren en zijn wat ik wil zijn?

Een technoloog uit Bombay vertelde me dat ik een burn-out had. Tijd om te likken.

Nou, je weet wanneer je opgebrand bent, toch? De tragedie kan je bereiken. Er zijn er onder u die gewoon nieuwsgierig lezen hoe kan iemand een burn-out krijgen?

Er zijn zoveel dwingende theorieën over waarom iemand zich zo bezwaard voelt op een “Oh Ja naar binnen” manier. “Ik ben een bemiddelaar”, zeggen we zelf vaak wanneer we ons angstig, overbelast of gefrustreerd voelen. Dit komt omdat we bijzonder gevoelig zijn, emotioneel zijn of andere instinctieve menselijke wezens zijn. Niettemin hebben sommigen van ons op de harde manier geleerd dat ’s nachts wakker liggen zonder ook maar iets te voelen van de glorie van het hemelse oog, het oog waardoor we de grappige, aaibare wereld buiten de grenzen van onze zintuigen waarnemen, een stuk gemakkelijker is dan te voelen wat er net buiten onze eigen huid ligt.

Ons beschermingsmechanisme treedt in werking als je je in de wereld van het lichaam begeeft. Echter, omdat we hard bedraad zijn om schuldgevoelens en aarzeling te ervaren. Soms zijn we zelfs niet in staat om vooruit te kijken uit angst gekwetst te worden. Het opmerken van de pijn die wordt veroorzaakt door zelfverwijt creëert een beetje een dilemma.

We kunnen het vluchtende zelf verwijderen en dan het zelf / de ander installeren in de modus offeeling good.

Een goed voorbeeld is een hondenbezitter. Een van mijn cliënten was een geredde pup en viel letterlijk op haar terug. Ze voelde dat haar innerlijke kind altijd buiten haar beschermende omhulsel was, wachtend en verlangend om rond te lopen, om vrij te zijn. Maar het zware deksel van schuld ligt rond de Waarden begraven in de overtuiging dat als we een zwerfdier adopteren we onze kinderen blootstellen aan introducties. Zo ook in het midden van het hondenspel van naar buiten gaan, rondrennen op zoek naar restjes, je bent in een staat van anticipatie op een aanval, juist.

Dus als het gaat om het opruimen van de innerlijke gevoelens die zo overweldigend kunnen zijn, laten we dan allemaal de Toegangs Bewustzijn Methode proberen:

1.herken het fysieke symptoom, wat het is, wat het met je doet.

2.GebruikFFney enBff mode om het symptoom aan te pakken en te verhelpen

FFney + BFF

FFney

FF hysterie

BFF en redding

Ik deel alleen het scenario van een andere vrouw die misbruik maakt van het systeem.

ZE NEEMT ME IN DE MALING.

Ze gaat dierenwinkels af, Wcies, reddingsdieren; komt op een reddingssite terecht, stuurt haar geld op, en als een braaf meisje wordt ze doorverbonden met haar redder, vrolijkEffecten een week hebben ze haar voor de rest van de middag. Ze komt terug en ziet eruit alsof ze een geweldige tijd heeft. (Het is tenslotte echt een van de aardigste dingen die je ooit voor een huisdier kunt doen).

De vrijlatingen trokken het huisdier uit het gevaar en terug in veiligheid. Wantam werden zelfs betrapt op kooihokken, niet ver van hun huis? Ze werden vrijgelaten!

Zij ging naar de plaats van de redding, gaf het geld en de mok uit dezelfde winkel af, en pleegde die middag ook talrijke telefoontjes.

Binnen enkele minuten na haar telefoontje werd ze aan ons overhandigd, gloednieuw en alles waar we naar op zoek waren. Ze had nog nooit een puppy gezien, ook al dacht ze dat ze wild waren. We wandelen ermee. We zorgen ervoor. We beschermen het. We voeden het. Het is van ons voor de komende 5 jaar, en we zijn van plan om het op een gegeven moment te adopteren. En dat alles door gewoon op te dagen en ons af te vragen wat we nodig hebben.

Ja, Westie kwam terug naar ons huis.

We zijn zo gezegend!

Dus, wat betekent dit voor jou in je leven? De Wet van Aantrekking begint niet met het plaatsen van updates op Facebook over het nieuwste en het beste. Je moet komen opdagen, je huiswerk doen en actie ondernemen. Je moet “doen alsof totdat je het maakt”. Je moet leven vanuit wat je wilt in je leven. Mensen zien je als zelfverzekerd, succesvol en goed of je stroomt gewoon zonder, maar jij bepaalt wat het je waard is. In mijn ervaring is de oefening een uitdaging.

Het vergt ongeveer 30 minuten of meer om over deze twee woorden na te denken voordat je kunt beginnen je gewoontepatronen te veranderen. Sommige dagen stuiter je op de beltoon en andere dagen heb je er moeite mee.

 

Lees meer…

Coach Nieuwegein

Danstherapie

Access bars training

 

Leave a Reply